ZAŁOŻENIA

Główne filary oddziałów przedszkonych stanowią: dwujęzyczność oraz indywidualizacja nauczania, polegająca na dostosowaniu poziomu nauczania do potrzeb i możliwości ucznia na podstawie przeprowadzonej indywidualnej diagnozy.W ramach realizowania programu dwujęzyczności każdą grupą opiekuje się dwóch wychowawców, z których jeden komunikuje się z dziećmi tylko po angielsku, również poza zajęciami lekcyjnymi: na wycieczkach czy podczas zabawy w ogrodzie. Dzięki temu dzieci w naturalny sposób rozwijają kompetencje językowe. Program metodyczny  odwołuje się do nowatorskiej myśli psychologiczno-pedagogicznej, której źródła tkwią w klasycznych nurtach kształcenia i wychowania. Ma na celu zapewnienie naszym wychowankom zrównoważonego rozwoju, doskonałego władania językiem obcym oraz możliwości doświadczania otaczającego świata.Wychowaniem przedszkolnym objęte są dzieci z oddziałów „zerowych”. Nasi nauczyciele korzystają z podstawy programowej, którą rozszerzają o dodatkowe – naszym zdaniem – bardzo cenne programy krajowe i zagraniczne. Formy, metody i treści programowe dostosowujemy do umiejętności, możliwości rozwojowych i aktualnych zainteresowań naszych podopiecznych. Już w „zerówce” rozpoczynamy intensywne lekcje języka angielskiego, by przygotować uczniów do dalszej nauki w systemie dwujęzycznym.

  • to naszym zdaniem, najlepsze spośród programów polskich i zagranicznych
  • to programy najbardziej odpowiadające wysokim wymaganiom stawianym w naszej szkole
  • to programy uwzględniające najnowszą wiedzę psychologiczno-pedagogiczną w zakresie wspierania uzdolnień i pokonywania trudności edukacyjnych
  • to programy wspomagające pracę nauczyciela, dbającego o pełny i harmonijny rozwój dziecka